Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Karst en Suzan - WaarBenJij.nu Nog 1 nachtje... - Reisverslag uit Overloon, Nederland van Karst en Suzan - WaarBenJij.nu

Nog 1 nachtje...

Door: Karst & Suzan

Blijf op de hoogte en volg Karst en Suzan

25 Oktober 2012 | Nederland, Overloon

Het grote Karst&Suzan-avontuur gaat bijna beginnen! Morgenmiddag vliegen we (nadat we van iedereen afscheid genomen hebben) vanuit Amsterdam richting Bangkok. De backpacks zijn gepakt, al komen we her en der nog de laatste dingetjes tegen die toch ook nog mee moeten.

De komende twee maanden zijn wij te vinden in het verre Oosten, namelijk in Thailand, Laos, Viëtnam en Cambodja. Hier gaan we onder andere tempels bezoeken (met aan de top van het verlanglijstje de tempels van Angkor! ), bij bergstammen logeren, olifant rijden, door oorlogstunnels kruipen en last but not least loempia's eten (en wie weet wel andere lokale lekkernijen, zoals gefrituurde vogelspin en insecten).

We zullen proberen om jullie zo nu en dan op de hoogte te houden van onze belevenissen door berichtjes en foto's te posten.

Groetjes Karst en Suzan

PS: Hieronder bij de "foto's" staat een kaartje met de route die we af zullen gaan leggen.

• 25 Oktober 2012 - 20:14

Marjo:

hé kanjers,

van slapen zal vannacht wel niet veel van komen, want het is toch een spannend moment om morgen in het vliegtuig te stappen en heerlijk de komende maanden te gaan genieten.

Ik wens jullie het allerbeste en toi toi toi.

• 25 Oktober 2012 - 22:01

Hilda:

Heey Karst en Suzan,

Ik wens jullie een hele mooi reis toe!!
    Geniet ervan!!!
    Ik zal jullie reis zeker volgen op deze site.

x Hilda

• 26 Oktober 2012 - 11:04

John En Rita:

Hoi Karst en Suzan,

We wensen jullie veel reisplezier toe de komende 2 maanden. Geniet er maar lekker van.
    We zullen regelmatig naar jullie site gaan om de avonturen mee te beleven.
    let een beetje op elkaar en kom gezond weer terug.

Groetjes
    John eb Rita

• 26 Oktober 2012 - 16:09

Britt:

Hoi Suzan en Karsten!

Veel te laat natuurlijk, want jullie zitten waarschijnlijk al in het vliegtuig, maar heeeeel veel plezier met olifant rijden, tempels bezoeken, loempia's eten en nog veel meer leuke andere dingen! (full moon party's bezoeken, duiken en natuurlijk van het heerlijke eten daar genieten, he suus=p)

Geniet ervan!
    Liefs